Butlletí de juliol 2024 de la Federació de CET

El butlletí de juliol 2024 de la Federació de Centres Especials de Treball de Catalunya informa, entre altres temes,  de la situació dels pagamemts de les subvencions als CET (Línia 1), dels avenços en les inscripcions a la fira “Sí, i millor” de l’octubre, de  les preocupants dades sobre absentime laboral a les empreses i de l’aprovació del projecte de llei que elimina l’acomiadament automàtic per incapacitat permanent.

També les notícies dels centres especials de treball associats tenen el seu espai a les pàgines del butlletí, així com l’entrevista a responsables  d’un dels nostres CET, en aquest cas a Roser Boladeras, de la Fundació Iris, una bona manera perquè mes a mes ens anem coneixent tots plegats. Aprofitem pe recordar-vos que podeu enviar les vostres notícies a lafederacio@lafederacio.cat.

Arribats a aquest punt, només ens resta desitjar-vos unes més que merescudes vacances. Nosaltres també en farem, molt necessàries per agafar forces de cara als molts reptes que ens esperen en la recta final de l’any.

Llegiu el butlletí AQUÍ

NOTÍCIES